Saturday, April 26, 2008

Një celular i komandueshëm nëpërmjet zërit!

Në ditët tona celularo mania po kthehet në nevojën e krijimit të mini kompjuterëve me më shumë fuqi, me ekran më të gjerë me një lidhje sa më të shpejta. Megjithatë jo gjithçka do të mund të ndryshojë brenda natës. Së shpejti në tregun elektronik të telefonisë celulare do të lançohet një lloj i ri celulari i cili do të ndryshojë tërësisht mënyrën se si deri më sot kemi folur dhe përdorur një telefon celular.

Kështu në muajt e ardhshëm çdo përdorues i një telefoni të tillë do të ketë mundësinë të diktojë komandat ose edhe mesazhet e shkruara vetëm duke folur e jo më duke klikuar tastierën e ngatërruar të telefonit.

Në të njëjtën kohë çdo përdorues i një telefoni të tillë mund të filmojë klipe të shkurtra filmike dhe ti dërgojë ato menjëherë tek miqtë e tij.

Në ditët tona celularo mania po kthehet në nevojën e krijimit të mini kompjuterëve me më shumë fuqi, me ekran më të gjerë me një lidhje sa më të shpejta.
Megjithatë jo gjithëshka do të mund të ndryshojë brenda natës.

Jo të gjitha këto aplikime të reja mund të vijnë në celularin tuaj nqs celulari që klienti disponon nuk ka program të veçantë GSP ose një video kamera
të integruar.

Kompania Nuance Communication është duke zhvilluar një teknologji identifikuese të zërit për të bërë sa më të lehtë për të dërguar një mesazh ose për të lundruar në Web. Tani për tani përdoruesit mund tu bëhet e mundur që me anë të zërit të kërkojnë një muzikë të veçantë ta blejnë atë dhe ta dëgjojnë më pas.

Steve Chambers, president i Nuance në divizionin e konsumatorëve thotë se teknologjia po ndryshon dita ditës dhe ai që tani ka parë një prototip të një telefoni pa butona i cili të gjitha komandat i bën me anë të zërit.

No comments: